bizanfjant

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Lovisa bäst - 10 november 2011 17:28

Hej igår han ja inte blogg för kom hem nästan kl tio , för mathilda oh jag va i Finspång oh vänta på att klockan skulle bli fem för de va då mys kvällen skulle börja , när kl va fyra så va mathilda oh ja på nyhem igen då sms vi mitt kk Sabina xD för hon bor jätte nära , jag skrek :saadinna komsi komsi komsi , hahaha mupp är ja ;))Sen när kl va fem så gjorde vi pizza hahaha gott ^^ sen såg vi film skratta as mke sen gick vi runt i korridorerna för de va så mörk men Wictoria fick panik alla fick de typ , men Viktoria Edvin oh ja skrämde dom , de va en kul kväll , kram kära klass . men idag så va ja trött oh så va jag olydig på lektionen så fick hem ringning (a) Idag ska vi dissa att massa gör inplantat xdoh hissa att Justin bieber sjunger som en kille :DAja harre bra :)))+JB du är snyggast i skolan :$

Presentation


hej heter Lovisa är 13 år går i nyhem skolan i Finspång oh bor hemma är alltid glad oh hyper hoppas ni gillar bloggen,:-)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Omröstning

är min blogg ?
 Bäst
 bra
 ok
 duglig
 inte bra
 sämst

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards