bizanfjant

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Lovisa bäst - 7 november 2011 17:39

hej skolan har vatiy ringde me mathilda i bussen så vi åkte hem till henne och är jätte trötta men vi har *host* kul ändå ne skoja vi har kul xD

asså Lovisa Oh ja tycker att Mathilda går sakta o.o för asså vi skulle gå men mathilda gick 5-6 m bakom xD ......

hahaha alla dissar sverige ulrik kunde inte först sjung oh sen dissar Rihanna stockholm xD illa ...


men idag ska vi hissa Justin bieber tycker han börjar låta som en kille :o <3 <3  så ja han börjar bli bra :$ men eminemn är bäst <3 så alla vet ....

På onsdag ska jag vara med Lovisa oh sen kl 5 ska vi dra till skolan för attha mys med klassen tydligen (a) <3 "hoppas vi har mörkel kurragömma"   

Älskar dig mathilda bröder fjant <3 <3


nu ska jag skoja vidare med Mathilda så vi ses hej då ha en fin kväll ^^ sprid gärna min blogg  (a)

Av Lovisa bäst - 7 november 2011 09:34

Hej hej skola nu har varit lov :(( varit sjuk hela lovet :(( jätte tråkigt ja va liksom förkyld hostig oh hade feber fast de har ju varit halloween så de har ju varit bra på teve :D , skanat mina kompisar jätte mke oh typ massa har klippt håret :o jätte fint (a) . min bästa kompis mathilda fyllde år Grattis :D

nu har ja rast puss oh hej <3

Presentation


hej heter Lovisa är 13 år går i nyhem skolan i Finspång oh bor hemma är alltid glad oh hyper hoppas ni gillar bloggen,:-)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Omröstning

är min blogg ?
 Bäst
 bra
 ok
 duglig
 inte bra
 sämst

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards